רהיטים online - אבטחת האתר

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

אבטחת האתר


 

הסליקה באתר:

לסיום תהליך הרכישה תועברו 'לדף סליקה' מאובטח להזנת פרטי התשלום והשלמת ההזמנה.
דף הסליקה מאובטח ע"י פרוטוקול SSL להצפנת תעבורת נתונים באמצעות תעודת SSL

SSL משמש לרוב לביצוע פעולות באינטרנט שבהן מועבר מידע רגיש כגון מספר כרטיס אשראי. המידע המועבר ב - SSL, אינו ניתן לפענוח, אלא על ידי המקבל בלבד. כאשר מתבצעת רכישה ברשת האינטרנט השרת שמקבל את הנתונים הוא היחיד שיכול לפענח את המידע שנשלח אליו, ובכך המידע מוגן מפני רכיבים או תוכנות כגון רחרחנים (סניפרים) וכיוצא בזה.
              
לאחר הזנת פרטי כרטיס האשראי, המידע מועבר בערוץ המאובטח למערכת סליקת אשראי טרנזילה, לביצוע התשלום ואישורו מול חברות האשראי.

מערכת סליקה טרנזילה העומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר של חברות האשראי בישראל ובעולם (PCI compliance level 1), ובנוסף לעמידה בתנאי התקן מערכת טרנזילה נבדקת ומאושרת כבטוחה כנגד פריצה על בסיס יומי ע"י מערכת McAfee Secure (יצרנית מערכות אבטחת מידע הגדולה בעולם). מערכת סליקה טרנזילה שולחת את פרטי הטרנזאקציה לחברות האשראי, לאחר בדיקת כרטיס האשראי מול חברות האשראי וקבלת אישור , מתבצעת סליקה מקוונת, החשבון של הגולש מחויב וחשבונו של המוכר מזוכה בסכום העסקה, כל תהליך זה מתבצע און-ליין תוך כשתי שניות באופן המאובטח ביותר – סליקת אשראי דרך מערכת סליקה טרנזילה בטוחה יותר ועומדת בבדיקות וסטנדרטים מחמירים בהרבה מהעברת כרטיס במכשיר ושידור דרך קו טלפון
(כמו שנעשה לרוב בחנות פיזית).

פרטי האשראי שלכם אינם נשמרים במערכת האתר ואינם נשמרים במערכת הסליקה. מספר כרטיס האשראי נשלח ישירות מהאתר למערכת טרנזילה ולחברת האשראי באופן מוצפן ומאובטח ואינו נשמר בשום מסד נתונים ובכך מונע אפשרות של חשיפת פרטיכם האישיים.

מה זה SSL ?

SSL - Secure Socket Layer

SSL - Secure Socket Layer הינו הסטנדרט המקובל להעברת מידע מאובטח באינטרנט. פרוטקולי SSL מאפשרים לדפדפן של הגולש לתקשר עם האתר שלך ובאופן שקוף מקים ערוץ תקשורת מוצפן. לאחר הקמת ערוץ זה, הגולש יכול להעביר מדע כמו מספר כרטיסי אשראי בצורה מאובטחת.

ה- SSL אחראי לשלושה דברים

ראשית, הוא מאמת או מוודא שהשרת שאליו מחובר הגולש הינו אכן השרת הנכון. כלומר במידה ומדובר במפתח SSL ייעודי שהונפק במיוחד עבור דומיין מיועד, לחיצה על סמל המנעול בתחתית הדפדפן תפרט לגולש עבור מי הונפק הרישיון (certificate).

שנית, SSL יוצר ערוץ תקשורת מאובטח, על-ידי הצפנת כל המידע המועבר בין דפדפן האינטרנט של המשתמש לבין השרת באתר. הדבר דומה למסמך המוגן בסיסמא - רק מי שבידו הסיסמא יוכל לקרוא את תוכן המסמך.

בנוסף SSL מאפשר לוודא כי המידע שנשלח ממחשבך האישי יגיע בשלמותו, ללא טעויות וללא שיבושים, אל האתר. במידה והשרת מוצא כי קיימת טעות כלשהיא במידע המשודר אליו הוא ידרוש שידור חוזר אוטומטית מהדפדפן שלך. כך מתאפשרת העברת מידע בצורה מאובטחת וללא "שותפים" לא רצויים.

 

לייבסיטי - בניית אתרים